2010. november 16., kedd

Báli szezon

Ezt a kis kék peyote hármoszöges fülbevalókat egy néni nyerte meg,de Ő oda adta az osztálytársamnak,aki hétfőn büszkén mutatta hogy mije van:)




Ezt a fülbevalót is falubeli nyerte meg(Robi neked is jól áll)




Őt sajnos nem tudom ki nyerte,mert anyu nem ismerte:)


Na szóval,a hétvégén SZMK Bál volt az iskolában(ahova gyerekek sajnos nem mehettek:(( ),és készítettem néhány tombola-ajándékot:)

És még egy jó hír:az iskolai tök faragó versenyen is én nyertem.Két tökkel indultam,két ajándék volt(tanárok részéről egy notesz és egy halloweenes toll és a DÖK részéről egy torta).A nyertest szavazással döntötték el és mindkét tököm nyert:)A tortát nagyon köszönöm az osztály társaimnak,akik egész szünetben az én tökeimre szavaztak,aminek ugye meg is lett az eredménye!Köszönöm Nektek!Valamint Marika néninek azt a finom tortát...nyammm:)

Nincsenek megjegyzések: