2011. június 28., kedd

Szülinapi játékom!!!



El sem hiszem...14 éves lettem:DD
A nyeremény az első képen van,és ha hirdetni szeretnéd,azt a képet tedd ki:)
Jelentkezni:július 12-ig!!!

A második ékszert pedig a rendszeres olvasóim közt sorsolom ki,attól függetlenül hogy mikor regisztrált:)Azért döntöttem két nyeremény mellett,mert kitűnő lett a bizim,sőt az osztályban nekem lett a legjobb!!És hogy ne egyedül örüljek,még egy pluszt sorsolok ki.
A karkötőt még majd állíthatom vagy akár a színeket is variálhatom:-)

Várlak Benneteket!!!

31 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Fantasztikus kis csajszi vagy,nagyon tetszik a stílusod,és az hogy komolyan gyöngyözöl!Gratulálok a bizidhez!
Nagyon nagyon ügyes vagy!

horimarika írta...

Nem is tudom hirtelen mihez gratuláljak!!! Mindenhez! Büszke vagyok rád. Igazán szép munka volt a suliban. Puszi megyek hirdetni!

Magdi írta...

Zsófi Nagyon Boldog Szülinapot kívánok és Gratulálok a kitűnő bizonyítványhoz!! Örülök, hogy ismét játszhatok Nálad!

Szikati írta...

Mindenek előtt gratulálok a szuper bizihez, no és persze ahhoz, hogy ilyen "öreg" lettél. Boldog szülinapot kívánok Neked sok szeretettel!!!

Timike írta...

Gratulálok a bizonyítványhoz, és még nagyon sok boldog születésnapot kívánok. Valamint minden elismerésem a blogodhoz és az ékszereidhez. Remélem szerencsém lesz s a magaménak tudhatok majd egy általad készített ékszert.

Juli írta...

Szeretettel gratulálok!!!! Nagyon ügyes csaj vagy!!!
Örülök a játékodnak, klassz a két ékszer!

latinka írta...

Gratulálok a bizonyítványodhoz és a szülinapodhoz is!
Jelentkezem a játékra is:)

Liza írta...

Gratula a szuper bizihez! Jövök játszani :)

Cimbilimbi írta...

Boldog születésnapot Zsófy! Nem először járok nálad, azóta is csuda sok mindent alkottál! Okos vagy, ragyogóan tanulsz, szereted a szép gyöngyöket - öröm nálad járni :)

Mónika írta...

Gratulálok a bizonyítványhoz, csak így tovább. Szeretnék a játékra is jelentkezni! :)

Mónika írta...

Gratulálok én is a bizonyítványhoz, csak így tovább. Szeretnék jelentkezni a játékra is! :) Köszönöm a lehetőséget.

Györgyi írta...

Gratulálok a bizonyítványodhoz és boldog születésnapot kívánok. Fantasztikus vagy. További jó munkát.
Györgyi

Pabaki írta...

Drága Zsófy!
Gratulálok a csodás bizonyítványodhoz, meg persze még egyszer a szülinapodhoz is! :-)
Üdv: Kinga

Kaksziné Györffy Anita írta...

Isten éltessen Zsófy! Gratulálok a bizidhez, és a szép ékszereidhez.
Én is jelentkeznék a játékra. A blogomba is kiteszem a hirdetésed.

szivelanna írta...

Szia!
A játékra szeretnék jelentkezni. Nagyon ügyes vagy. Szép lett a bizid!
Gratulálok!
Üdv: Anna

Edina írta...

Szia Zsófy!
Had gratuláljak a szülinapodhoz és persze a nagyszerű bizonyítványodhoz!!! Jövök én is játszani:)
puszillak

Zsófi írta...

Szia! Boldog szülinapot, gratulálok a sok-sok nagyszerű dologhoz,örömmel játszom Veled! És kívánok még sok ilyet!

Susu írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok és gratulálok az iskolai eredményedhez!
Én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Csodákat készítesz! :)

Ajne írta...

Először is Boldog születésnapot!
A bizidhez külön gratulálok,büszke lehetsz magadra és az ékszereid is gyönyörűek!
Pszi
Ajne

Madarász Éva írta...

Szia!
Gratulálok a bizidhez!Sok boldok szülinapot!!
Jöttem játszani!!

jucee írta...

Gratulálok a bizonyítványodhoz!!!
Nagyon ügyes csaj vagy! Gyönyörűek az ékszereid!
Én is játszanék

inga írta...

Gratulálok!
jövök én is játszani :)

Monica írta...

Gratulálok a születésnapodhoz és a bizonyítványodhoz is! Szemtelenül fiatal vagy, ugye tudod???

rozandi írta...

Boldog szülinapot kívánok! Örülök, hogy eljutottam a blogodhoz! szeretnék én is játszani veled! Nagyon szép dolgokat készítesz! Csak így tovább!!

GhostGirl írta...

szia.gratulálok a bizidhet,szép eredmény :) szeretnék jelentkezni a játékodra :)

Monessa írta...

Gratulálok mindkettő eseményhez! Játszok én is! Köszi a lehetőséget! :)

Hevesi-Tóth Imréné Zsuzsi mami írta...

Sikerekben gazdag szülinapot kívánok, sok szeretettel. Zsuzsi mami

kriszta írta...

Most látom a játékot, jelentkeznék rá én is!!!! Pusziiii

Sviro írta...

Hűűű, még gyorsan feliratkozom én is :))

Szegusz írta...

Gratulálok a szép bizonyítványodhoz!
Szeretnék én is játszani. :)

Névtelen írta...

Így ismeretlenül is gratulálok!
Nagyon szépek a munkáid!
Imádom a kéket és szeretnék nyerni!!!
Utolsó pillanatban vettem észre ezt a csodás lehetőséget és vénségem ellenére szeretek játszani és reménykedni!
Gabi
lakatosgabi@citromail.hu
(ha én lennék a kiválasztott!)