2011. augusztus 7., vasárnap

Lencsém





Marikától és Lizától is kaptam lencséket.Így mostmár van 30 mm-esem és 40 mm-esem is:-)))Most a 30 mm-es kapott ruhát.Tolltartó dísz lesz,mert mindenképp akartam fűzni belőlük valamit és a tolltartómhoz ez pont jó lesz.Ja,először egyébként gyűrűt akartam,de körbefűzve nagy lett volna,túl nagy!!!Pedig én szeretem a nagyot,de ez tényleg nagyon nagy lett volna.Azt visszabontottam,és lett ez.Elakartam dolgozni a damilt,és ahhoz fel kellett volna mennem egy jó pár sort.Egyszer csak eltört a tűm és ráadásul a damil is elszakadt.A hátoldalát kezdhettem újra...naggggyon örültem neki:-))))
Köszönöm Lányok a lencséket,Babrának pedig az ötletet.

Ma pedig átmentünk a lajosmizsei vásárba,nagyon cuki kutyusok voltak,ha jól tudom ír farkasölő.Nem biztos hogy ez a neve,de valami hasonló:D
Nekünk is ilyen van,csak már öreg szegénykém...de annál aranyosabb.Ja,és le van vágva a füle,mert így szokás.Olyan jó hozzábújni,nagy vastag bundája van,tényleg olyan mint a farkas,csak kicsit nagyobb,kutyásabb verzió:-)))
Amik a vásárban voltak kutyák,azoknak nem volt levágva a füle,de még picik is voltak.Még a szemük se állt jól,igazi tanyasi kutyák:-))))Nagyon jó házörzők egyébként.És szeretni is lehet őket nagyon!!!!
Sétálgattunk,egyszer csak gyöngyös cuccokat láttam.Beszélgettünk is egy kicsit,gyöngyökről,meg minden másról ami kreatív.
Múlt hónapban pedig a dabasi vásárban találkoztam ásványossal,és voltak neki középen lyukas ásvány donutjai,de csak 30 mm-es és hematit.Nem hoztam el,mert nekem rózsakvarc kellett volna és 40 mm-es.Azóta már szereztem,már csak meg kéne csinálni:-))))

6 megjegyzés:

Timike írta...

Nagyon ügyes vagy, csodaszép lett a lencséd.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon ügyes vagy,nagyon szép lett a lencséd,azért az osztálytársaidra kíváncsi leszek amikor ez a "kis díszecske "kikandikál a táskádból:)

Magdi írta...

Zsófi ez a lencse gyönyörű, nagyon jó színösszeállításban!

Zsófy írta...

Köszönöm szépen!!!!Én még a tanárokra is:)))Nem szeretem csak úgy "magába" húzgálni a zipzárt:D

Liza írta...

Nagyon jó lett! Ügyi vagy! Kíváncsi vagyok a többire is!

Zsófy írta...

Köszönöm Liza!Ez nélküled és Marika nélül nem lenne!!!A nagyobb lencséhez még valami ruhát kéne szereznem,bár lehet hogy farmerhez megcsinálom:)))Csak egy kis időt is kellene szereznem,mert mostanába el vagyok foglalva:(