2012. április 8., vasárnap

Apróság



Nem sokat fűztem mostanában, ez a kis fülbevaló is még régebben készült a tesómnak. Nagyon kis aranyos, majd lehet hogy készül még ilyen magamnak is:)
Jön a jó idő, így én is többet vagyok kint, és a barátokkal...a blogot is elhanyagoltam...de fűzni azért fűzök ám!!!!
Tervezgetem hogy miket kellene csinálnom (gyöngy és gyurma téren), de a nap még mindig 24 órából áll.

Minta: Perl-Eni
Köszönöm szépen!!!


Külön bejegyzést már nem írok, Boldog Nyuszit Nektek! :)))
Nagy sütés-főzés volt a hétvégén, vagyis én sütöttem, anyu pedig főzött. Bevállaltam 3 sütit, hogy ne anyura maradjon, így pénteken mire hazajött, már kész is voltam. Már kb. fél éve nem sütöttem semmit, hiányzott már:) Nagyon finomak lettek, aki itt volt csak dicsérte:))
Majd ha marad még annyi hogy képet tudjak készíteni róluk, a következő bejegyzésben mutatom őket is!:)

5 megjegyzés:

Liza írta...

Gyönyörű ez a kis füli!

Timike írta...

Gratulálok a szuper fülcsihez, és hogy anyukádnak is segítettél.

Zsófy írta...

Köszönöm Lányok!:))

Perl - Eni írta...

Nagyon tetszik a füli színe!
Köszönöm, hogy megfűzted!

Zsófy írta...

Köszi! :)