2013. január 6., vasárnap

Tella





Osztályfőnökömnek készült karácsonyra ♥

A történet annyi, hogy éppen az egyik angol óránkon szakadt el egy rózsakvarcos fülbevalója, így már egyértelmű volt az ajándéka. Az osztálykarácsonyon adtam oda, és nagyon megörült neki. Ő nem vette észre, de én figyeltem, hogy mennyivel megnézegette csomagoláson keresztül is :)
Még csak pár hónapja ismeri egymást az osztály, de az első karácsonyunk valóban családiasra sikerült. És nem csak az osztálykarácsony, hanem az itthoni is, kezdve a falukarácsonnyal. Az idei ünnepek alatt éreztem magam legjobban. Aztán folytatódott a szilveszterrel. Köszönöm Nektek! ♥


A fülbevaló nagyon jó kis minta, és annyira a Tanárnőhöz illik! Nem is gondoltam volna, de már anya is mondta itthon, hogy sikerült eltalálnom.

Minta: KozRi

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szép kis fülbevaló! Szép gondolat volt tőled, hogy ezt adtad az ofődnek!

Liza írta...

Nagyon szép!

Zsófy írta...

Köszönöm szépen Orsi és Liza!