2011. december 31., szombat

Új ékszer az Új évre





A Zugos játékunkban Kritti lett a párom.Az alsó képen látható csomagot kaptam tőle,ezekből kellett máig ékszert készítenem.Próbáltam minél több gyöngyöt felhasználni,de azért maradt meg belőle,és az enyémekből is tettem hozzá.A lila soft touch-ból medál lett,a kék-fehérből pedig gyűrű(eredetileg olyan karkötőt szerettem volna hogy hering alapon ez van a közepén..de aztán rájöttem hogy a 2 mindig rajtam levő karkötőn kívül nem nagyon hordok karkötőt..így maradt a gyűrű).
A nyaklánc fő medál részét csak úgy fűztem ahogy a gyöngyök kívánták magukat egymás után.Imádtam fűzni,mert minta nélkül még sosem fűztem ilyen komolyabbat. Az alsó lógóka már csak a ráadás volt.Nagyon tetszettek a cseppek,egymásnak ellentétesen fűztem őket.
A gyűrű is nagyon bejön, jó nagy, én szeretem nagyon. Megmondom őszintén,hogy a gyűrűt most fejeztem be délután.Nem alakultak úgy a napok ahogy én szerettem volna,de az a lényeg,hogy kész lettem:)
Mindkét ékszer színét nagyon szeretem,és zöldet nagyon ritkán fűzök,úgyhogy ennek külön örültem is!
Köszönöm Juci és Marika a játék szervezését,Kritti,neked pedig ezt a fantasztikus csomagot!Szerintem mindannyian nagyon ügyesek voltunk!


A sorsolással pedig azonnal jövök!!!

9 megjegyzés:

Szelini írta...

Szépek lettek, gratulálok:)

Zsófy írta...

Köszönöm Szelini!:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű munkák!!Nagyon szépek!!Gratulálok!

Zsófy írta...

Köszönöm Éva!:)

Lori Anderson írta...

Just gorgeous! Very well done!

Perl - Eni írta...

A medál és a gyűrű is szuper egyedi darab lett!
Gyratulálok a gyönyörű alkotásaidhoz!
Kívánok Neked alkotásokban gazdag Boldog Új Évet!

Zsófy írta...

Thank You,Lori!

Köszönöm,viszont kívánom Nektek is!:)

Schnappy írta...

De jók lettek, a gyűrűt imádom!!!!
Boldog Új Évet neked!:)

Zsófy írta...

Köszönöm Schnappy!Neked is!:))